U wilt toch ook weten wat er in de maatschappij, in uw branche, verandert zodat uw organisatie zich beter kan voorbereiden op het Nieuwe Normaal.
Wat willen uw klanten? En uw leveranciers? Moet u naar een meer duurzame relatie met die leveranciers? Wat kunnen innovatieve toepassingen bijdragen? Gaat de overheid u steunen? Komen er ook nog aanvullende maatregelen op het vlak van duurzaamheid en/of gezondheidszorg?
Dit zijn allemaal vragen die bij u in uw hoofd spelen en waar u het antwoord nog niet op heeft gevonden. Is het nu de tijd om te investeren om inderdaad over te stappen naar een meer duurzame samenleving? De overheid maakt inderdaad gebruik van de corona-crisis om stappen te zetten zowel landelijk als lokaal. Wat betekent dit voor u en uw organisatie?
Wat gaat er veranderen in de keten waarin u actief bent. Is het nog steeds vanzelfsprekend om in Azië onderdelen te bestellen of maakt u dat extra kwetsbaar. En hoeveel leveranciers heeft u nodig? Kan het niet wat minder?
Is prijs voor uw klant nog steeds zo belangrijk of gaan zaken zoals betrouwbaarheid, tijdigheid en kwaliteit een steeds belangrijkere rol spelen tijdens het besluitvormingsproces bij diezelfde klant? Nu al is duidelijk dat klanten hierin verschillende paden kiezen.
Veel trendwatchers voorspellen dat samenwerken in het Nieuwe Normaal het nieuwe normaal wordt. Maar is dit wel zo? En met wie moet u dan gaan samenwerken? En hoe?
Veel vragen en te weinig antwoorden in deze onzekere tijden
Dispicio helpt: take a Deep Dive
Een gewaardeerd onderdeel van het Assessment voor Innovaties, waarmee Dispicio succesvol mee aan de weg timmert, is de Deep Dive sessie.
Tijdens zo’n eenmalige bijeenkomst van 2,5 uur gaat u in gesprek met uw klanten en leveranciers over de mogelijkheden om de toekomst zo goed mogelijk te zekeren. Het gezelschap wordt aangevuld met deskundigen op het vlak van economie, sociale wetenschappen, innovatie of recht al naar gelang de vraag en behoefte. Daarnaast zorgen collega-ondernemers en studenten voor een frisse blik. Dispicio bereid de sessie samen met u voor, nodigt samen met u uit en modereert en rapporteert over de sessie.
Door het uitgebreide netwerk van Dispicio krijgt u de juiste mensen aan tafel. Samen met u gaan we uw klanten en leveranciers benaderen om te participeren. Iets wat ze in de regel graag doen omdat ook zij op zoek zijn naar antwoorden.
We zijn ervan overtuigd dat door een deep dive uw de toekomst met meer vertrouwen tegemoet ziet en dat de vragen die voor u het meest relevant zijn worden beantwoord met de kennis die op dat moment actueel en voorspellend is. U bent kortom beter voorbereid op de dingen die komen gaan, op het Nieuwe Normaal.
En de kosten dan horen wij u denken: het vraagt slechts een kleine investering. Een investering die het werken in het Nieuwe Normaal waard is.
Meer weten: wij informeren u graag. Bel of mail ons:
Jan Verdonk (06 53149183): jan.verdonk@dispicio.nl
Henry Goverde (06 5315 3456): henry.goverde@dispicio.nl